Ondersteuning bij Crisisbesluitvorming

Hoe je het ook probeert te voorkomen, vroeg of laat krijgt iedereen er mee te maken: een CRISIS.
Een crisis in uw organisatie, of op uw afdeling.

Dit is inherent aan de manier waarop we tegenwoordig moeten werken.
Alles moet snel, we mogen ons niet laten kennen, de ene "piek" volgt op de andere.
En dan hoeft er maar niet dát tussen te komen….

Maar ook gewoon domme pech kan leiden tot een crisis.
Een op het eerste gezicht onnozele gebeurtenis wordt door de omgeving of door de media "opgepakt" en voordat je het weet is het een echte hype die je boven het hoofd dreigt te groeien.

Snelle actie is dan geboden!
De scherven moeten bijeen worden geraapt, en er moet voor worden gezorgd dat er zo weinig mogelijk extra schade ontstaat.
Hoe hectisch zo'n situatie ook is, juist dan is het uiterst belangrijk het overzicht te bewaren en de juiste handelingen te verrichten.
Geen spectaculaire acties, maar een sobere, beheerste werkwijze die op termijn tot een goed resultaat leidt.

En… een crisis kan soms de opmaat zijn voor de ommekeer waar u al zo lang naar uitkeek.

In dit soort situaties kan ik u vanuit eigen ervaring ondersteunen.


Neem vrijblijvend contact op.